Current language

FAQs

Levering

Hvilke leveringsfirmaer bruker dere?

Leveringsmåte:
DHL Economy ODD 2-4 virkedager     

DHL Express ODD 1-2 virkedager                                        

Når din bestilling blir sendt fra vårt varelager vil du få et sporingsnummer via din e-post som du kan bruke til å spore leveransen.

Hvordan kan jeg endre/annullere en bestilling?

Hvis du ønsker å endre en bestilling må du kontakte kundeservice så fort som mulig med et ordrenummer. Det vil ikke være mulig å endre en bestilling hvis du ikke har mottatt leveringsinformasjon. Dersom det er tilfellet må du foreta en ny bestilling.

Hvis du ønsker å annullere en bestilling må du kontakte Customer Care omgående så vi kan stoppe leveringen av varene. Hvis dette ikke blir gjort i tide vil den bli behandlet som en returvare.

Hvor er min bestilling?

Når din bestilling har forlatt vårt varehus vil du motta en e-post med et sporingsnummer. 

Du kan spore din pakke her.

Returnering

Kan jeg returnere min vare?

Du har rett til refusjon innen 30 dager etter du har mottatt din levering. Dessverre er det ikke mulig å bytte varer til annen farge eller størrelse. 

Du kan returnere varen hvis den er ubrukt og i samme tilstand som du fikk den. Den må også være i original emballasje. For å fullføre din returnering må du fylle ut vårt returskjema som legges sammen med varen(e) som sendes i retur. Du vil være ansvarlig for å betale leveringskostnader for å returnere varene dine. Du kan bruke vårt fraktmerke på din returpakke. Fraktkostnader blir fratrukket din refusjon, og kostnadene er som følgende: 99 NOK

Lag returetiketten din her.

Når vil jeg motta min refusjon?

Alle returnerte varer vil bli refundert til din originale betalingsmetode. Du kan forvente at refusjonen blir kreditert innen 3-4 virkedager etter vi har mottatt din levering.

Hva hvis min vare er skadet eller defekt?

Hvis du opplever en feil på et produkt du har kjøpt fra oss, skriv gjerne en e-post til customercare@lesdeux.com med ordrenummer, en beskrivelse og et bilde som viser feilen eller skaden.

Vi vil vurdere din klage innen 24 timer med hensikt om å finne en løsning. Vi er selvfølgelig ansvarlig for frakt for godkjente krav. For mer informasjon om din garanti kan du lese våre vilkår og betingelser.

Reklamasjon

Hva gjør jeg dersom min vare har blitt ødelagt?

Hvis det er feil på din vare eller den har blitt ødelagt, kan du benytte din reklamasjonsrett her.

Hvis du har ytterligere spørsmål er du alltid velkommen til å kontakte oss på mail customercare@lesdeux.comeller telefonnummer +45 78 74 53 35.

Kan jeg reklamere på en vare både online og i butikkene?

Du har mulighet til å reklamere på dine varer online gjennom her eller i en av våre butikker. Varer kjøpt online kan reklameres på i våre fysiske butikker og omvendt. Reklamasjoner mottas mot fremvisning av kvittering eller ordrebekreftelse. 

Hvis ovenstående ikke besvarer dine spørsmål kan du kontakte vår kundeservice på mail customercare@lesdeux.com eller telefonnummer +45 78 74 53 35.

Hvor lang reklamasjonsfrist har jeg?

Du kan reklamere på din vare i 2 år. Vi retter oss etter kjøpsloven og tilbyr herved reparasjon eller erstatning av produktet. Reklamasjoner mottas mot fremvisning av kvittering eller ordrebekreftelse. 

Hvis ovenstående ikke besvarer dine spørsmål kan du kontakte vår kundeservice på mail customercare@lesdeux.com eller telefonnummer +45 78 74 53 35.

Gavekort

Hvordan kjøper jeg et gavekort?

Gå til gavekortsiden i nettbutikken vår og velg beløpet du vil legge på gavekortet ditt.

Gavekort kan ikke kjøpes med rabattkoder.

Hvor lenge varer et gavekort?

Gavekortet ditt går ut etter 3 år. Hvis du er i tvil om spesifikk dato og år, vennligst kontakt kundeservice.

Hvordan returnerer jeg et kjøp fra et gavekort?

Ønsker du å returnere et kjøp gjort med et gavekort, vil pengene bli overført tilbake til samme gavekort.

Hvordan sjekker jeg saldoen min?

Hvis gavekortet er koblet til en kundekonto, kan saldoen sjekkes ved å bruke lenken mottatt i gavekortets e-post. For kunder uten konto, vennligst kontakt customercare@lesdeux.com.

Størrelse

Hvilken størrelse burde jeg bestille?

Vi har laget en størrelsesguide som gjør det raskt og enkelt å finne den riktige størrelsen. Vår størrelsesguide er tilpasset det enkelte produkt, og kan finnes på den respektive produktside. Skulle du fortsatt være i tvil om din størrelse er du velkommen til å kontakte oss via mail på customercare@lesdeux.com, hvor du vil få personlig veiledning.

Betaling

Hva kan jeg betale med?

Les Deux aksepterer:

Vipps

Visa

Apple Pay

PayPal

Mastercard

Maestro 

Google Pay